Campanie electorala Iasi si Roman - Semnal de Bacău

duminică, 9 noiembrie 2008

Campanie electorala Iasi si Roman

Azi am fost intr-o plimbare pana la bunici (in judetul Iasi) iar traseul a tranzitat alte 3 orase ale moldovei. Roman, Tg Frumos si Iasi

As dori sa fac o comparatie cu numarul sau mai bine zis densitatea de panouri electorale pe care le-am zarit in aceste orase comparativ cu densitatea celor din municipiul Bacau.

Sa incepem intai de toate sa dam municipiului Bacau nota 8 (sunt sigur ca pana in ziua alegerilor vor mai aparea multe alte locuri de afisaj outdoor, blocuri, sedii firme, garduri, etc)

Roman : nota 6, afisaj destul de des, insa echilibrat intre partide. PDL PNL si PSD. Mi-au placut unele afise ale unui tanar ce candidat in Roman pt PSD, mi-a placut la acestea conceptia grafica. La cele PNL nu am zarit nimic special, acelasi lucru fiind si la cele PDL. Practic afise normale, fara atacuri direct la adresa altui partid.

Tg. Frumos : nota 5, mult mai putine mde probabil pe marimea orasului. La fel, numarul panourilor era echidistant intre aceleasi 3 partide

Iasi : supriza cea mai mare, nota 3, deoarece parca practic nu prea ne aflam in campania electorala. Cred ca in Bacau, au ramas mai mult afise electorale de la alegerile trecute, fata de numarul celor din Iasi.

Ceea ce am remarcat in cele 3 orase este :
- nu sunt afise pe blocuri, pastrandu-se fatada acestora.
- sunt foarte multe bannere pe stalpi

Oricum sunt surprins cu cata ardoare se dau bataliile pe meleagurile bacauane.

Fie ca cei mai buni sa castige

Niciun comentariu: