Campania "platita" - Semnal de Bacău

luni, 24 noiembrie 2008

Campania "platita"

Fiind campanie si mai ales dorind sa cunosc cat mai bine candindatii din colegiul din care fac parte, ma informez de peste tot. Barfe, susanale, media (scrisa , radio + TV).
In ultimele zile insa am observat o "afluenta de PNL-ist", pe postul TV Bacau, post detinul de catre trustul de presa Desteptarea.
Eu inteleg ca in campanie nu sunt limite, ca te faci frate cu dracu numai sa treci puntea, insa ca membru marcant PNL sa particip zi de zi la aceeasi emisiune cu acelasi moderator mi s-ar parea jenant.
Acest lucru il face si Dl Gabriel Berca care de cateva zile a acaparat postul TV Bacau.

Astfel mie mi-a fost dat sa il vad in urmatoarele emisiuni (sincer nu am avut rabdarea sa ma uit toata emisiunea, ca mde se cam repeta omu)
Joi seara : emisiunea electorala cu Laurentiu Botin
Vineri pranz: emisiunea radio la Radio alfa, emisiune televizata simultan la TV Bacau
Vineri seara : Emisiune electorala cu Laurentiu Botin
Sambata la pranz : emisiune la pranz la TV Bacau
Luni seara : Emisiune electorala cu Laurentiu Botin

Domnul Laurentiu Botin care a fost bonusul de la sefi ca sa stati zi de zi doar cu acest candidat ?

p.s. jenant

Niciun comentariu: