Lista ANL Bacau 2011 - Semnal de Bacău

vineri, 17 iunie 2011

Lista ANL Bacau 2011

Primaria Bacau a publicat pe site-ul propriu lista dosarelor ANL si cu punctajele aferente.
Bineinteles ca aceasta lista la fel ca si acum doi ani este prezentata astfel."LISTA NOMINALA CU SOLICITANTII DE LOCUINTE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE ACCES LA LOCUINTE ANL, ORDONARE ALFABETICA" - link document

Vazand ca cei de la agendabacau nu au mai publicat iar o lista in ordinea punctajului m-am decis sa fac eu unele calcule si sortari astfel incat locuitorii municipiului Bacau sa poata vedea Lista cu punctajul ANL la momentul actual 2011 ordonata in ordine descrescatoare dupa punctaj si alfabetica (daca doua sau mai multe persoane au acelasi punctaj)

Vazand totusi ca la o corelatie doar pentru top5 cu lista din anul 2009 sunt unele anomalii m-am decis sa fac o legatura intre cele doua liste si sa vedem cum au crescut sau descrescut unii in punctaje si nu mica mi-a fost mirarea cand am observat ca sunt dosare care nu apar pe lista din anul 2009 dar apar in lista din anul 2011 ca si cum ar fi fost inregistrare mult mai inainte. Acum nu stiu pe unde este scaparea, la mine sau la cei de la primarie.

Lista cu punctaj ANL Bacau 2011 vs ANL Bacau 2009 - (descarca lista ANL Bacau 2011)
Lista cu punctaj ANL Bacau 2011 vs ANL Bacau 2009 - (descarca lista ANL Bacau 2011 vs ANL Bacau 2009)

O sa caut o metoda sa incarc fisierele pe blogger deoarece se pare ca nu se pot incarca fisiere de tip PDF.

Pe moment va pot oferi doar un top40 cu cei care conduc in lista din anul 2011

4 comentarii:

doareu spunea...

Mda, interesanta lista! si eu apar acolo cu eroare!desi mi-am depus dosarul in 2008, am aparut pe lista de punctaje abia anul acesta insa cu mult mai putine puncte decat ar fi trebuit!:)) eu sunt casatorita, cu un copil de 2 ani, stau cu chirie, ar fi trebuit sa am 57 de puncte, insa pe lista lor apar cu 51, fara copii :)) interesatn e cum cu cei 32 sau 40puncte in 2009 acum au 64,62:)) as vrea sa stiu si eu metoda lor de obtinere a punctelor!

Anonim spunea...

si eu stau cu chirie, am 3 copii si sigur nu am sanse sa primesc o locuinta nici anul acesta. am 58 puncte, dar am vazut pe lista persoane cu 70 puncte! Oare cum aduna atatea puncte, pt ca sunt persoane fara copii sau doar cu un copil!

Anonim spunea...

spuneti-mi si mie unde pot sa aflu mai multe despre dosar ce anume trebuie sa contina...va multumesc!

Anonim spunea...

Ai 35 de ani , astepi 10 ani pana primesti o locuinta , mai stai 5 ani cu chirie , iar cind vine vremea sa te bucuri de ea , mai ai un pic si iesi la pensie ,daca o mai apuci !