Se inchide HUMANIC din Arena Mall ? - Semnal de Bacău

luni, 12 septembrie 2011

Se inchide HUMANIC din Arena Mall ?

Acum 2 saptamani am fost pe la Humanic si am profitat de promotia celor de la Humanic prin care orice produs era la 30%. Bineinteles ca pe raft nu se gaseau chiar toate produsele care erau pe rafturi cu saptamani inainte, ci sa zicem doar un 50-60%. Am fost chiar uimit de promotie, iar la casa de marcat am intrebat daca saptamana viitoare se va inchide magazinul iar fetele au zis ca nu stiu nimic. Ieri am fost din nou prin Arena Mall si mi-a atras atentia un anunt care zicea ca la Humanic toate produsele sunt la 50% promotie. Bineinteles ca am zis hai sa vedem poate mai gasesc ceva interesant insa cand am intrat am ramas intr-adevar uimit. Mai era pe raft doar 10-15% marfa din ceea ce era inainte (in zilele normale fara promotii) iar pentru barbati erau doar marimi de la 43 in sus. Nu stiu daca chiar este o actiune de scimbare totala a stocurilor sau pur si simplu nu se doreste ca la o eventuala inchidere a magazinului sa se mai piarda $$$ cu transportul cutiilor de incaltaminte.
Ramane de vazut in zilele ce urmeaza
p.s. eu pariez pe inchiderea magazinului.

Niciun comentariu: