Atentie unde parcati ! - Semnal de Bacău

joi, 3 februarie 2011

Atentie unde parcati !

Se pare ca Primaria Bacau din lipsa de $$$ la bugetul local, a dat ordine sa se faca ordina in parcarile publice cu plata din municipiul Bacau. Astfel eu, ca un sofer indisciplinat ce sunt, sofer ce parchez pe locuri de parcare cu autotaxare (parcul trandafirului, centru, mihai viteazu), incepand de azi voi scoate si tichet de parcare.
De ce ?
Pentru ca a fost pentru prima data cand am primit acasa o recomandata cu o amenda pentru ca nush in ce zi din ianuarie am parcat pe un loc de parcare cu autotaxare si am fost sesizat ca nu am in geam nici un bon de plata.  Amenda, in valoare de 50RON (25 RON in 24 de ore de la instiintare) o voi plati maine.

Atentie soferi sa nu o patiti si voi.

UPDATE  !  Cand mergeti la directia de taxe si impozite locale pentru a achita amenda sa aveti cu voi si plicul in care era procesul verbal pentru a putea demonstra functionarei de la ghiseu ca sunteti in termenul de 48 de ore de la primirea acestuia, beneficiind astfel de reducerea de 50%

Niciun comentariu: