Posta romana si sistemul de tracking - Semnal de Bacău

vineri, 7 ianuarie 2011

Posta romana si sistemul de tracking

Spre finalul lunii decembrie 2010 am expediat prin intermediul celor de la posta romana 2 plicuri cu destinatii diferite cu confirmare de primire.

Toate bune si frumoase pana cand unul dintre destinatari ma anunta ca plicul expediat dansului nu a ajuns. M-am mirat avand in vedere ca au trecut peste 10 zile de la expediere si primul lucru pe care l-am facut a fost sa vad daca pe site-ul http://www.posta-romana.ro/ nu exista cumva un sistem de tracking al plicului pe baza codului.

Imediat ce am intrat pe site am fost bucuros ca am descoperit un asemenea sistem in functionalitatea acestuia lasa de dorit.Pentru plicul care nu a ajuns la destinatie primesc acelasi mesaj ca si pentru cel care a ajuns la destinatie. Adica au fost primite la OP 1 Bacau si atat. Nici o informatie daca au ajuns la destinatie sau daca se returneaza. Oare cat de greu este sa implementeze sistemul pana la capat, ca doar totul este pe baza de cod de bare acum. Oare cat a costat sistemul pana acum ?

Niciun comentariu: