De saptamana trecuta am observat in mijloacele media (reclama outdoor si TV) o campanie a unei fundatii din Bucuresti, campanie in care cetatenii sunt indemnati sa isi spuna parerea indomenii precum sanatate, politica, educati si altele. Dupa cum observ pare o campanie condusa de catre cei din PNL din background.
Argumente
- la desing-ul site-ului doar galbenul mai lipseste
- spatiile de publicitate outdoor din Bacau ocupate de catre aceasta campanie sunt spatii ocupate in ultimele 3 campanii de catre cei de la PNL, spatii publicitare care in ultimii 2 ani in afara campaniilor electorale nu au fost ocupate cu reclama. Cu siguranta vor fi folosite tot de catre PNL si in campania pentru prezidentiale.
Ideea este oricum super ok. Astfel poti afla direct de la populatie doleantele acestora astfel incat in discursul din campanie sa ai unele idei noi.
Ramane de vazut daca se va adeveri previziunea.
miercuri, 16 septembrie 2009
campanie si manipulare
Tags
# campanie PNL
# campanie prezidentiale 2009
campanie prezidentiale 2009
Etichete:
campanie PNL,
campanie prezidentiale 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu