Mi-a scris PRIMARUL - Semnal de Bacău

joi, 27 noiembrie 2008

Mi-a scris PRIMARUL

Azi pe la orele 17:30 am primit un SMS de la domn primar Romeo Stavarache, maretul primar al municipiului Bacau, vicepresedinte PNL.

Si imi spunea urmatoarele.
"Lupta impotriva a ceea ce inseamna H-ul este de interes national ! Romeo Stavarache descrie lupta electorala a bacauanilor astazi la Realitatea TV, de la 18.50" Trimis de PNL Bacau.

In primul rand am avut un deja cu referire la campania electorala din mai 2008, pentru alegerea primarilor, cand domn primar in disperare trimitea mesaje la populatie in ziua votului si m-am intrebat din nou de unde au avut numarul meu de telefon.
Mai tarziu mi-am zis de ce sa nu ma uit la TV ca cine stie ce ne mai spune domn primar, si dati-mi voie sa spun ca a avut o prestatie lamentabila.
Puncte de discutie :
1. A fost intrebat daca la Bacau pe afise apar si alte persoane decat candidatii : Domn primar a evitat raspunsul. Raspunsul corect era : "Da, si eu apar in unele afise electorale"
2. A fost intrebat direct despre acest SMS, si a raspuns ca este foarte legal pentru membrii PNL. Domn primar astept sa imi aratati adeziunea mea la partidul pe care il conduceti. Practic ati spus singur ca ceea ce ati facut este ilegal, este ilegal ca mi-ati trimis un SMS
3. La ultima intrebare de a comenta ceea ce a spus presedintele in seara aceasta.(vezi detalii) a comentat total pe langa.




Sursa Realitatea TV

Un comentariu:

kristofer93 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.