Domnul presedinte... - Semnal de Bacău

joi, 27 noiembrie 2008

Domnul presedinte...

ne invitat pe toti la vot duminica, ne invita sa nu plecam din localitatile de domiciliu, ne invita sa ne exercitam dreptul castigat prin lupta celor cazuti la revolutie, mai ales ca ne apropiem de o varsta a majoratului in democratie(deja am trecut ca nu sunt 18 ani de la revolutie ci 19.

Frumos, foarte frumos. Eu unul chiar nu am lipsit de la nici o sesiune de votare din momentul in care am putut sa imi exercit acest drept. (cu exceptia a 1 an cat am fost plecat din romania, deoarece in tara unde ma aflam nu am putut sa votez deoarece consulatul era la sute de km distanta)

Nu pot totusi sa nu remarc faptul ca neprezentarea la vot a celor de la oras ar avantaja un anumit partid si tocmai de aceea presedintele a iesit acum pe ecran pentru a mai castiga cateva procente / general.

Ce te faci domnule presedinte daca duminica va fi o vreme urata, iar populatia nu va dori sa mearga la vot ?

Niciun comentariu: