Stimabili alesi si stimabile arhitect sef, am observat in ultima perioada cel putin doua proiecte PUD pentru realizarea unor investitii private in municipiul Bacau care dpdv al sustinerii proiectului ridica unele semne de intrebare.
Din pacate nu cunosc legea in domeniul URBANISM foarte bine insa nu pot intelege cum poti sa ridici o investitie la care trebuie sa asiguri un anumit numar de locuri de parcare iar investitorii pentru sustinerea proiectului ataseaza asa zise contracte de inchiriere de terenuri pe care vor amenaja locuri de parcare.
Va intreb dragi consilieri ce se intampla daca proprietarul sau chiriasul doresc ulerior obtinerii autorizatiei de construire rezilierea respectivului contract de inchiriere, cum se va decongestiona traficul in zonele vizate.
Cele 2 astfel de proiecte :
1. PUD Urban Building - Bloc 6 nivele strada Nicu Enea - http://www.primariabacau.ro/subpagina/pud-construire&page=1
2. PUD DMP enterprises - Cladire Birouri - Zona RMB -http://www.primariabacau.ro/subpagina/anun-pud-sc-dmp-enterprises-srl&page=1
In cazul primului proiect din documentele atasate se mentioneaza amenajarea unui numar de 56 de parcari insa din plasele prezentaterezulta doar 54 dintre care pe terenul proprietate a dezvoltatorului sunt doar 20 de
locuri de parcare. (la 36 de apartamente + spatiu comercial)
Ce se intampla daca terenul inchiriat pentru parcare isi schimba destinatia ?
Il cel de-al doilea caz
Parcarea (15 locuri) se va realiza pe un teren de 600mp inchiriat pe strada Nicolae Titulescu, teren care nu are atasata o schita pentru a se putea observa cum se utilizeaza
Ce se intampla daca terenul inchiriat pentru parcare isi schimba destinatia ?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu