Ion si lupul - sau - Spalatul strazilor in Bacau - Semnal de Bacău

luni, 18 aprilie 2011

Ion si lupul - sau - Spalatul strazilor in Bacau

Cred ca toata lumea stie povestea cu Ion si lupul cand pana la urma ajunge Ion sa strige in van la sateni ca vine lupul. Se pare ca cei de la Primaria Bacau doresc sa testeze metoda cu o parte din cetatenii orasului. Astfel deunazi am fost instiintat ca vineri 15.04.2011 o sa se spele strada pe care locuiesc (m-am mirat deoarece cei de la meteo au anuntat din timp ca si vineri va fi vreme ploioasa) si ca un cetatean ascultator vineri nu am lasat masina tocmai pentru a usura munca celor de la primariei asta in ciuda faptului ca ploua. M-am gandit ca numai bine, ii ajuta ploaia sa foloseasca mai putina apa. Bineinteles ca nu a mai avut loc operatiunea iar duminica am fost instiintat ca azi se va spala iarasi strada. De data aceasta am zis, eh nu au putut vineri datorita intemperiiilor si acum fiind o vreme superba vor reusi. M-am inselat, nici azi nu a fost spalata strada, insa, m-am decis, nu mai misc masina. Anul viitor sa se sincronizeze ca nu sunt obligat sa caut locuri de parcare pe strazi laturalnice ca s-a trezit vre-un "analist" sa instiinteze gresit populatia.

Niciun comentariu: