Evaziune sau cum sa iti furi seful - Semnal de Bacău

duminică, 21 noiembrie 2010

Evaziune sau cum sa iti furi seful

Deunazi am fost cu un grup de prieteni intr-unul din localurile din Bacau, local destul de cunoscut, unde am fost uimit de modul de prezentare al notei de plata. Desi pana acum am mai fost prezent in acea locatie de zeci de ori nu am sesizat aspectul deoarece mai mereu plecam printre primi spre casa.   Aseara insa am ramas mai spre final si prietenii mi-au povestit ca ceea ce s-a intamplat cu nota de plata este un obicei.

Practic dintr-o nota de aproximativ 200 RON, aproximativ 80 de RON erau trecuti pe nota cu pixul chelnerul scuzandu-se ca a uitat sa ii treaca pe nota tiparita de calculator. (cu pixul erau trecute bauturi ce pot fi rapid aduse de barman din supermarket rezultand un adaos de 100-120%)

Zilele urmatoare revin cu scanarea.

Niciun comentariu: