Gest civic .... in zadar - Semnal de Bacău

duminică, 25 aprilie 2010

Gest civic .... in zadar

Azi am apelat la serviciul 112 pentru a da detalii despre un furt in desfasurare. Practic am observat un grup de 4 persoane care transportau in fuga pe strada cam mult cablu electric (peste 30 m) - cablu fff gros in zona fostei fabrici Proletarul.

Imediat Dna de la 112 mi-a spus ca a mai reclamat cineva furtul, totusi mi-a facut legatura cu cei de la politie pentru a le furniza detaliile. Am semnalat ofiterului de serviciu ca respectivul grup s-a deplasat spre terenurile de sport de langa podul Serbanesti, mai ales ca au traversat strada prin fata masinii mele , tragand pe jos cablurile si mi-am continuat drumul. Peste aprox 5 minute am trecut din nou prin zona si i-am observat pe cei 4 bine merci si fara nici un echipaj de politie prin zona.
Ulterior am observat si echipajul de politie care doar a facut o tura pe langa gardul fostei fabrici si s-a indreptat spre Kaufland.

Ce spuneti au fost prinsi sau nu ?

Niciun comentariu: