Vesti bune pentru cumparatorii Kaufland - Semnal de Bacău

duminică, 23 august 2009

Vesti bune pentru cumparatorii Kaufland

Zilele trecute am fost in Kaufland pentru putine cumparaturi casnice unde datorita afluxului de cumparatori (in special din .it sau .es) la casele de marcat erau cozi destul de mari. La aceasta aglomeratie si-au dat aportul si angajatii Kaufland care au cerut concediu chiar in aceasta perioada.

Astfel timpul de asteptare a fost cu mult peste cele 5 minute cu care se lauda cei din conducerea Kaufland drept pentru care m-am adresat biroului de informatii de unde fara prea mult explicatii am primit fabuloasa suma de 3 RON pentru faptul ca am depasit la casa acest timp. Situatia s-a repetat si a doua zi insa datorita faptului ca eram chiar grabit nu am mai stat sa imi cer dreptul de 3 RON

Recomand astfel cu caldura sa va cereti dreptul in cazul in care timpul de asteptare la casele de marcat depaseste 5 minute.

Niciun comentariu: