Oameni pusi pe drumuri - Semnal de Bacău

joi, 5 februarie 2009

Oameni pusi pe drumuri

Cei de la Casa de Asigurari de Sanatate s-au gandit ei bine ca nu prea au activitate si au scos unele raportari cu persoanele care au datorii la dansii. Pe baza acelor raportari au inceput sa trimita instiintari pe la asigurati si neasigurati, prin care li se aduce acestora la cunostinta ca au de platit diverse sume restante.

Cat am stat eu acolo am observat 3 situatii :
1. Situatia mea
In perioada 2004-2007 mi-am platit singur contributia la CAS direct la ei prin chitanta. Din anul 2007 sept sunt angajat al unei firme care isi plateste contributiile la zi. Pe langa faptul ca ei primesc de la firma lunar/trimestrial situatia exacta cu contributiile platite, acum mi s-a cerut sa aduc adeverinta de la firma in care sa specifice perioada la care am fost angajat. Pai sistemul lor informatic nu isi da seama ca au primit contributii pe baza CNP-ului meu ?
2. Situatia unei doamne.
A iesit femeia anul trecut la pensie, si imediat ce a iesit a adus la CAS dovada ca este la pensie.(a prezentat hartia cu nr de inreg) i-au fost acum cerute din nou adeverinte de la casa de pensii cum ca ea este pensionara.
3. Situatia unui domn....
Era saracul la pensie si i s-a explicat ca la interval de 3 luni trebuie sa aduca dovada cuponului de pensie. Pai la ce ii trebuie, ca doar nu renunta omul ala la pensie, sau eventual daca moare oricum nu se mai primesc contributii pe numele lui.

Dar mde traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul , mai ales statul la cozi...

Niciun comentariu: