M-am decis... - Semnal de Bacău

sâmbătă, 18 octombrie 2008

M-am decis...

Uneori nevoile te imping spre unele decizii achizitii pe care nu le doresti.

Pana azi mai mereu spuneam ca nu inteleg de ce tot apar HDD-uri cu spatii de stocare din ce in ce mai mari si mai ales la ce le folosesc unii. Trebuie sa precizez ca nu sunt adeptul care stocheaza pe HDD filme, softuri sau alte minunatii ce ocupa foarte mult spatiu. Am consideram mereu ca HDD-ul meu de doar 80GB este suficient pentru documente, imagini, proiecte in lucru dar azi am fost dezamagit de faptul ca nu mai am spatiu pe calculator pentru a lucra fara probleme la diverse proiecte in Ulead, Adobe Premiere, sau 3DMax. Am fost dat peste cap mai ales de faptul ca trebuie sa reinstalez Windowsul iar CD-urile dela notebook trebuie sa imi refaca partitiile. Un chin peste 6 ore ca sa salvez informatiile.

Prin urmare am decis sa imi achizitionez cat mai curand un Network Storage de minim 500mb

Niciun comentariu: