Bazinul de Inot - dotari europene - Semnal de Bacău

luni, 9 iunie 2008

Bazinul de Inot - dotari europene

Am fost cu al meu copil la lectiile de inot si am ramas surprins de dotarile celor de la Bazinul OLIMPIC de inot Bacau pentru lectiile de inot.

Astfel copilului meu i-a fost legat de brau un BIDON DE PLASTIC de 2.5 litri pentru a il tine la suprafata .Pacat ca nu am avut poze, dar promit sa fac la urmatoarea sedinta.

Sambata pe la orele 17 am fost la bazin pentru agrement, se pare ca cei ce conduc bazinul de inot inteleg lucruri total diferite prin agrement. Practic era ca al strand. Toata lumea pe margine mai sarea cate unul, se tinea lumea in prosti de acele delimitatoare de culoare (macar acum 5 ani ti se atragea atentia ca se rup delimitatoarele daca te tii de ele). Nu am vazut mai mult de 5 persoane care sa inoate propriuzis o lungime de bazin.
La noi la Bacau prin inot se intelege :
- stam pe marginea bazinului la o barfa
- daca ne-ar da voie si la ceva mancare ar fi perfect
- nu conteaza ca trebuie sa trecem prin acea perdea de apa la intrarea in bazin, las ca noi sarim, ca mde nu e bine sa se ia jegu de pe picioarele noastre.
- daca sunt minim 2 persoane la marginea bazinului, atunci trebuie sa sarim si noi in apa ca mde a sari in apa fara a stropi pe nimeni nu are nici un farmec.
- daca tu stai pe loc si te tii la suprafata si vine cineva care inoate in linie dreapta, lasa nu te feri tu, ca doar poate si cel ce vine spre tine.
- daca nu iti cere statul casca, de ce sa iti iei tu din proprie initiativa ? Mde doar ce e daca colegu tau gusta oleak de matreata de la tine

Apropo stiati ca urmatoarele reguli pentru piscine acoperite si descoperite,se aplica in minim 3 tari europene, tari unde am avut ocazia sa locuiesc:

PISCINE ACOPERITE
- nu poti intra in apa fara sa faci dus. Uscat nu ti se permite. Perdeaua de apa este destul de lunga astfel incat sa nu poti sari peste ea.
- nu poti veni la piscina fara slapi de piscina. Nu este voie cu slapi din burete , made in Turcia
- nu poti intra in piscina fara casca (daca nu ai atunci ti se vinde una dintr-un fel de panza la un pret de 2.5-4 euro, depinde de tara sau piscina si mai ales cdaca mai au pe stoc
- nu poti sari in apa precum ghiobanu de la tara. Sari doar eventual ca sa intri in apa insa nu concursuri precum se fac la noi
- nu te poti tine de delimitatoarele de culoar decat in caz de nevoie(oboseala, gura de apa,etc)
- nu poti sta prea mult pe loc la capatul bazinului pentru a te odihni, daca nu mai poti iesi din bazin(sau ti se spune sa iesi) pentru lasa pe cei care mai pot sa inoate linistiti

PISCINA IN AER LIBER
- nu poti intra fara casca in bazin (la fel ca mai sus)
- nu poti intra in incinta piscinei fara a trece prin zona cu apa pentru a iti curata slapii si picioarele
- nu poti sari precum ghiolbanul
- nu poti manca langa piscina, ci in zone special amenajate (terase)

Sa nu uitam un lucru foarte important. Mai peste tot agrementul se face seara, pana in orele 22 dupa caz 24. Si la Oradea agrementul se face dupa ora 20:00


A se vedea si Inaugurare bazin inot

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna, am ajuns pe blogul asta cautind sa vad daca exista vreun loc in bacau in care as putea merge cu fiul meu de cinci ani pentru citeva ore la o piscina decenta la aspect. ai idee? ai putea sa imi sugerezi ceva? e vreun loc in care sa ma pot duce fara sa am vreo surpriza? multumesc mult.