Ce cool e primarul Romeo Stavarache - Semnal de Bacău

marți, 1 aprilie 2008

Ce cool e primarul Romeo Stavarache

Azi 01.04.2008 in Bacau a avut loc concertul cu marele Tudor Gheorghe - "La margine de imperii".

Mie unul imi place cum canta, si de aceea in ultimii 3 ani am incercat si cu succes am reusit sa nu lipsesc la nici un concert pe care acesta l-a sustinut la Filarmonica "Mihail Jora" din Bacau.

Azi ca de obicei am revazut si mai ales reintalniti multe alte persoane carora Tudor Gheorghe prin farmecul sau unic reuseste sa le aduca bucurie in suflet si mai ales sa le reincarca "bateriile" cu o doza de cultura adevarata.

Azi, pentru prima data l-am zarit in sala pe maretul nostru primar Dl Romeo Stavarache. Am ramas uimit. Imediat m-am gandit ca poate a reusit si dansul sa isi faca loc pe agenda sa incarcata timp si pentru Tudor Gheorghe. Nu stiu de ce insa, acest gand nu a ramas in mintea mea pentru mult timp, deoarece a fost repede invadat de altul "E campanie electorala in Bacau domle' " , lucru de altfel sustinut si de diverse alte gesturi ale publicului.
- un domn a trecut pe la Domn Primar sa il salute si sa ii ureze toate bune si inca 4 ani de mandat.
- noul prefect Dl Serban care inainte sa ajunga Domn' Primar Stavarache statea undeva sus de tot la loja, a ajuns repede langa domn primar. (pentru cei ce au fost la spectacol, cine era respectiva ce il insotea pe Dl. Prefect ? )
- s-au mai perindat pe la Domn primar inca 2-3 persoane sa il salute si felicite..

Dar totusi de ce e cool primarul Stavarache ?
Deoarece desi se canta muzica populara primaru' dadea din cap pe ritmurile muzicii. Asta imi aduce aminte de o secventa de acum 3 ani din centru. Concert in centru langa viitoarea catedrala ortodoxa, si domn prima in fata acolo la VIP la fel gesticula pe muzica ROCK.

Misto azi roacker maine, cu muzica populara, mai ramane sa il mai vad si pe manele cum gesticuleaza si m-am linistit.

Oricum as dori sa ii comunic ca si dupa campania electorala noi publicul il asteptam la concertele lui Tudor Gheorghe

Niciun comentariu: